niedziela, 30 lipca 2017

Piękno prosto z gór



     Wakacje trwają w najlepsze, a ja przychodzę do Was z porcją zdjęć z pięknych, słonecznych gór. Ostatni tydzień spędziłam bowiem w Zakopanem. Było to siedem cudownych dni wypełnionych górską wędrówką, świeżym powietrzem i śpiewem ptaków. Podczas pobytu na Podhalu, o własnych siłach wdrapałam się nad Morskie Oko, weszłam na Gubałówkę, przyjrzałam się światu ze szczytu Nosala, przeszłam się Doliną Chochołowską i odwiedziłam najprawdziwszego smoka w Dolinie za Bramką.
     Może i nie zdobywam jeszcze najwyższych szczytów, ale była to dopiero moja druga wycieczka w góry. A zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i każdego dnia zakochuję coraz mocniej.


„Wobec potęgi gór prościej odkrywa się siebie,
a przynajmniej to, że większość granic i lęków
to tylko ułomność naszego umysłu,
poza którą zaczyna się wolność”
- Jacek Teler

Widok z balkonu w Viva Maria Zakopane


Dolina Chochołowska 





Smok pilnujący skarbu w Dolinie za Bramką



Pieniny - spływ przełomem Dunajca





Morskie Oko

     


A jak Wy spędzacie te wakacje? 

Pozdrawiam Was cieplutko i mam nadzieję, że zdjęcia się podobały!

64 komentarze:

  1. Góry naprawdę piękna sprawa, ale niestety nie dla mnie, gdyż mam na nie swego rodzaju uczulenie i staje się przykuta do łóżka, zimnych okładów i termometru... Zdjęcia super, obyś miała więcej takich wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia,najbardziej podobają mi się trzy pierwsze.Ja mieszkam blisko gór,więc również je pokochałam.Obserwuję :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zazdroszczę, też chciałabym mieszkać blisko gór ;)

      Usuń
  3. Kocham góry i zawsze z przyjemnością do nich wracam. Sama mieszkam nieopodal nich - prześliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 Mieszkać w pobliżu gór - marzenie ♥

      Usuń
  4. O boze jakie piekne zdjecia! Zakochalam sie, mimo ze wole morskie klimaty niz gorskie. Ja spedzam troche w pracy troche ze znajomymi, jezdzac tu i tam :)

    Sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  5. Góry to naprawdę świetne miejsce. Lecz wole morze. Zdjęcia naprawde są mega.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż wolę morze, to wspinanie się na szczyty gór też jest super sprawą. Chciałabym kiedyś zobaczyć Morskie Oko :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto je zobaczyć, przepiękny widok! Ale ma to sens jedynie, kiedy wdrapiemy się tam na własnych nóżkach ;) Bryczki radzę omijać szerokim łukiem, jeśli nie chcesz podziwiać tak pięknego widoku kosztem cierpienia biednych koni.

      Usuń
  7. Jeju, górkie widoki mnie uspokajają. Wole je zimą , kiedy stos choinek pokrywa piękny biały puch, ale twoje zdjęcia są wyjątkowo piękne.
    Ja spędzam wakacje pracowicie, ale w sierpniu wybieram się za granicę, mam dwa wesela, wiec będzie ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wolę je latem :) Cieszę się, że zdjęcia się podobają.
      No, no, no, w takim razie życzę udanej zabawy i dużo wypoczynku! :)

      Usuń
  8. O matko kocham góry ! Szczególnie Zakopane <3 Jeżdżę tam prawie co roku :D !
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że ktoś podziela moje zamiłowanie :) Zakopane jest przecudowne ♥

      Usuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! Góry chyba zawsze będą wprawiały mnie w zachwyt ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Widać, że wyjazd jak najbardziej udany ;)
    Pozdrawiam
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! 😇
    Chciałabym wejsc chociaż raz na górę.. w zyciu byłam tylko raz w górach i to w zasadzie przez przypadek, ale nigdy nie weszłam na górę 😕 Gratuluje Ci ze weszłas na tyle szczytów!
    Ja swoje wakacje spędziłam w Polsce (mieszkam za granica) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)
    Uwielbiam góry.
    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia - pięknie oddają klimat gór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne zdjęcia- cudownie tam jest :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytając ten post zwróciłam uwagę nie tylko piękne zdjęcia i wspomnienia z podróży, ale i na fantastyczny wygląd bloga. Świetnie dobrany szablon. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  16. Wow pięknie tam. Szczerze mówiąc nigdy nie byłam w Zakopanem i z wielką chęcią pojechałabym tam. Teraz mieszkam zdecydowanie bliżej gór, więc może w końcu uda mi się powędrować przez tak ładne szlaki i popatrzeć na jedno z cudniejszych miejsc w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :) Zakopane to naprawdę piękne miejsce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia! Ja jednak wolę morze, plaże...
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam pierwszy raz w górach rok temu i pokochałam to miejsce!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. W górach byłam kilka razy i dopiero teraz je doceniam, bo wcześniej jakoś mnie nie zachwycały. Chciałabym pojechać w polskie góry, a najchętniej zimą. Piękne zdjęcia <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam w górach kilka razy ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjecia. https://wikarolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam chodzić po górach.
    Zdjęcia śliczne.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zdecydowanie w wakacje stawiam na morze
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Na pewno do Ciebie zajrzę ;)

      Usuń
  26. Idealne miejsce na wypoczynek! Piękne zdjęcia <3

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Morskie Oko jest przepiękne. Nigdy nie zwiedziłam, ale mam nadzieję, iż szybko się tam wybiorę! Zdjęcia urzekające.
    Pozdrawiam,

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, na żywo wygląda to o wiele lepiej niż na zdjęciach :) Tylko oby na własnych nóżkach, żeby nie wspierać wykorzystywania koni ;)
      Dzięki ;)

      Usuń
  28. Piękne zdjęcia, czuje się aż ten klimat gór:)

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne zdjęcia, aż bym pojechała, nawet teraz w góry:)

    OdpowiedzUsuń
  30. chciałabym znów pojechać w góry!:) uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń