poniedziałek, 26 czerwca 2017

Moja literacka przygoda w Słupsku


          Dzisiejszy post będzie bardzo osobisty. Chciałabym opowiedzieć Wam w nim o mojej literackiej przygodzie, czyli o tym, jak zostałam laureatką Międzynarodowego Konkursu Literackiego im. Wandy Chotomskiej.




          Odkąd tylko sięgam pamięcią, zawsze kochałam pisać. Swoje prace trzymałam jednak zamknięte głęboko na dnie szuflady. Gdy usłyszałam o konkursie literackim adresowanym do młodzieży, który co roku organizuje Gimnazjum nr 2 w Słupsku, postanowiłam to zmienić. Pomyślałam, że może to być dla mnie ogromna szansa. Wysłałam więc jedną ze swoich prac, by kilka miesięcy później dowiedzieć się, że nie dostałam nawet wyróżnienia. Nie powstrzymało mnie to jednak. Pisałam dalej i moja praca w końcu została doceniona.

     Rok później zajęłam 1. miejsce w kategorii proza, klas I - III gimnazjum. Byłam z tego powodu przeszczęśliwa. Później należało już tylko spakować się i jechać do Słupska na uroczystą galę, by odebrać nagrodę. Było to dla mnie niesamowite przeżycie - znaleźć się w słupskiej Filharmonii wśród tylu młodych pasjonatów literatury i wybitnych osobistości, wejść na deski teatru, by uścisnąć dłoń Pani Ewie Chotomskiej - córce znanej pisarki i poetki Wandy Chotomskiej. Wspaniale było także zobaczyć swoje opowiadanie na stronach pokonkursowej książki, tuż obok prac innych laureatów.



     Miłym akcentem na zakończenie był poczęstunek dla wszystkich laureatów i gości, gdzie przegryzając pyszne przekąski można było porozmawiać i ochłonąć z emocji, które towarzyszyły wszystkim przez cały dzień. Dzień, którego nigdy nie zapomnę. I który świetnie byłoby powtórzyć ☺ 
    Na koniec dzisiejszego posta chciałabym, abyście pamiętali:


Porażka jest po prostu okazją, by spróbować ponownie, tym razem bardziej przemyślanie. 
- Henry Ford



Jeśli ktoś z Was chciałby zapoznać się z moim opowiadaniem, to serdecznie zapraszam na mojego Wattpada - klik

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanych wakacji! 


46 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :* Oby tak dalej kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! ♥ Miłego dnia!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Jestem ze Słupska i również byłam na tym rozdaniu, ponieważ zdobyłam tytuł finalisty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Ja nigdy nie brałam udziału w tego typu konkursach, jakoś mnie do tego nie ciągnie. Nie mniej jednak jestem pewna że dla Ciebie to duże wydarzenie :) Powodzenia w dalszej twórczości :)

    Pozdrawiam, http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje - to świetnie, że się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej! Trzymaj tak dalej! Życzę powodzenia w dalszej "karierze" oraz kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję sukcesów, oby tak dalej! Twój blog wygląda prześlicznie, nagłówek mnie zauroczył. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że wygląd bloga się podoba :)

      Usuń
  8. Gratulacje wygranej! Swietnie :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej ! Trzymaj tak dalej;)
    Pozdrawiam !
    http://justynahetman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest niesamowite osiągnięcie. Gratuluję. W pełni zasługujesz.
    Liczę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To naprawdę wielki osiągnięcie! Serdecznie gratuluję :) I życzę samych sukcesów w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Słyszałam o tym konkursie, ale jakoś nigdy nie brałam w nim udziału, chociaż uwielbiam pisać. W każdym razie gratuluję dalszych sukcesów i rozwijania się ponad poziomy :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro uwielbiasz pisać, to naprawdę warto spróbować :) Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  13. Gratulacje :) Marzenia się spełniają :) Już nie raz slyszalam o tym konkursie lecz ja raczej wolę czytać książki, wiersze niż pisać sama :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje! Nic dziwnego - piszesz świetnie ;)
    Obserwuje ;)

    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje! Nic dziwnego - piszesz świetnie ;)
    Obserwuje ;)

    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :)
    Kiedy możemy się spodziewać Twojej "pełnowymiarowej" książki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Hahah, mam nadzieję, że już niedługo! ^^

      Usuń
  17. Nie poddawaj się i trzymaj tak do końca ! Również bardzo Ci gratuluję ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :D gratuluje ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #58
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. moje gratulancie , to dobrze , ze się rozwijasz i czytasz książki. kto nie czyta książek jest ubogi umysłowo :) a ty jesteś bogatsza o dodatkowa wiedzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! "Czytanie rozwija rozum młodzieży, odmładza charakter starca, uszlachetnia w chwilach pomyślności, daje pomoc i pocieszenie w przeciwnościach." - Cyceron :))

      Usuń