sobota, 20 maja 2017

W poszukiwaniu inspiracji



     Ktoś powiedział kiedyś, że inspirację można znaleźć nawet w misce zupy. Jednak czy naprawdę jest to tak łatwe? Ile razy bowiem jesteśmy zdeterminowani, by w końcu coś zrobić, przedsięwziąć, stworzyć, ale brakuje nam pomysłu? W takich chwilach szukamy czegoś, co nas zainspiruje. Kogoś, kogo pomysł będzie początkiem narodzin naszej własnej idei. Ale czy zawsze nam się to udaje? W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Wami tym, co pobudza we mnie kreatywność. Zapraszam na dzisiejszy post wszystkich spragnionych inspiracji. Być może źródła, z których ja ją czerpię, staną się również Waszymi.




Życie to ciągłe oczekiwanie na inspirację. Największym rozczarowaniem jest jej nieprzybycie.
Przed Wami wszystko to, co mnie inspiruje:

♥ Literatura - dla mnie jest to źródło inspiracji numer jeden. Książki, czy wiersze. Opisani w nich bohaterowie i ich historie, czy mądrości przekazane nam w nich przez autorów. To właśnie one nieraz dodają mi skrzydeł, to właśnie dzięki nim pragnę tworzyć.

♥ Sztuka - przepiękne obrazy i rzeźby, które cieszą oczy i oddziaływują na wyobraźnię.

♥ Muzyka - wesołe i szybkie lub spokojne i melancholijne melodie albo piękne i głębokie teksty. Muzyka jest moim paliwem napędowym, do którego podłączona jestem 24 godziny na dobę.

♥ Piękne miejsca - nieważne, czy będzie to zapierający dech w piersiach widok ze szczytu góry, czy ulubiona ławeczka w parku. Dobrze jest mieć miejsce, do którego możemy się udać, by poszukać natchnienia. Dla mnie są to rozległe łąki i lasu w pobliżu domu, ale także nadmorskie plaże i szczyty Tatr.



♥ Film - podobnie, jak w książkach - odważni i nieszablonowi bohaterowie, których pragnę naśladować, by stać się lepszą wersją siebie.

♥ Niezwykli ludzie - utalentowani, pracowici, walczący o swoje ideały, nie bojący się być sobą w dzisiejszym świecie. Chcę być właśnie taka, jak oni. Inspirujących osób szukam we wszystkich dziedzinach życia, jednak moi idole w przeważającej części pochodzą ze świata muzyki i filmu.

♥ Cytaty i motta - cudze refleksje, piękne i mądre słowa, które na długo zapadają w pamięci.

♥ Uczucia i emocje - dla mnie najbardziej inspirujące jest szczęście.

♥ Sny - niezwykłe obrazy, które podsyła nam nasza podświadomość, nieraz mogą stać się niepowtarzalnym źródłem inspiracji.

A skąd Wy czerpiecie inspiracje? Może macie jej własne źródła, które nie zostały przeze mnie wymienione? Chętnie poczytam o nich w komentarzach!


17 komentarzy:

  1. Każdy inspiracje czerpie z czegoś innego, ja robię to obserwując ludzi i zwierzęta, podziwiajac piękną naturę, tak najogólniej mówią przeżywając swoje życie.
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W zasadzie masz rację, że w górach można się zainspirować, wspaniałe widoki robią swoje :)
    Pozdrawiamy, :)
    Nasz blog ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. Ja od gór zdecydowanie wolę morze. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracje są wszędzie. W górach musi być pięknie. Chciałabym pojechać :)
    Wspaniałe zdjęcia :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprost przepięknie! :) Dziękuję i już zaobserwowałam ;)

      Usuń
  5. Ładne zdjęcia, ja uważam że to gdzie czlowiek znajdujje inspiracje zależy od jego charakteru i poglądów!

    Zapraszam do mnie bo mam post o rzecxach które inspirują - moze się przydać
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno do Ciebie zajrzę!

      Usuń
  6. a nice girl and winderful views.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne recenzje - niesamowicie zachęcasz do czytania książek.Dziękuję:) Słyszałam dużo pozytywnych i negatywnych opinii na temat książki Skaza Cecylia Aher - może coś na ten temat ? Apokalipsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Już nawet czytałam tę książkę :)

      Usuń
  8. Ciekawy post! ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W wolnej chwili na pewno do Ciebie zajrzę ;)

      Usuń
  9. zainspirować można się wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń