środa, 3 maja 2017

Reaktywacja bloga!



    Puk, puk, jest tam kto? Ykhym... Trochę dawno mnie tu nie było... Chciałabym móc powiedzieć, że pewnie zastanawialiście się, gdzie do tej pory byłam. Założę się jednak, że co najmniej połowa z Was, Kochani Czytelnicy, już dawno o mnie zapomniała. Pora to zmienić! Po długiej, długiej przerwie powracam do działania!



   Przez wiele czynników zależnych, jak i niezależnych ode mnie, przez kilka ostatnich miesięcy nie mogłam blogować. Bardzo za tym tęskniłam. Dzisiaj powracam do pisania z nowym podejściem i mnóstwem świeżutkich pomysłów na posty. Mam nadzieję, że będziecie czytać i komentować mojego bloga równie chętnie, jak i przed moją nieobecnością. Wprowadzam kilka zmian, które, mam nadzieję, wyjdą na plus dla mojego bloga. Oto, czego od tej pory możecie spodziewać się na Passionica.blogspot.com ☺


♥ Więcej książkowych recenzji,

♥ dużo, dużo zdjęć,

♥ nowy, mniej widoczny znak wodny na zdjęciach,

♥ nowa favicona,

♥ fanpage na Facebook'u - informacje o postach oraz wiele więcej!



Już niedługo nowe posty. Sama nie mogę się doczekać, by na nowo zacząć dla Was pisać! Mam nadzieję, że mój blog znów będzie się rozwijać, a Wy będziecie chętnie na niego zaglądać. Do następnej notki!

▹▸ Jeśli się cofasz, to tylko po to, by wziąć rozbieg ◂◃




PS. Jeśli ktoś z Was również prowadzi fanpage swojego bloga, lub inną stronkę na Facebook'u - chętnie kliknę łapkę w górę, za łapkę w górę na mojej stronie. Wystarczy polubić i napisać do mnie w komentarzu, załączając odpowiedni link. 


8 komentarzy:

  1. Cytat bardzo trafny do zaistniałej sytuacji. Nie trzeba się nikomu tłumaczyć. Kazdy ma gorsze dni oraz wiecej pracy w danym czasie!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, również tak uważam. Uznałam jednak, że po tak długiej absencji kilka słów wyjaśnienia będzie jak najbardziej na miejscu :)

      Usuń
  2. Ja też teraz planuje dodawać częściej posty, ale z racji niezbyt sprzyjających warunków pogodowych mam problemy

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam za Ciebie i za siebie kciuki, by udało nam się wytrwać w tym postanowieniu! ^^

      Usuń
  3. Fajny blog i wszystko co się w nim znajduje!;P
    Rob dalej swoje i nie przejmuj sie opinią innych;>
    Tak trzymaj! flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero Cię znalazłam, ale mam szczęście, skoro reaktywujesz bloga, wpadnę jeszcze! ♥♥
    https://oczamimalilaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń