poniedziałek, 13 czerwca 2016

O moim zamiłowaniu, czyli 6 powodów, by jeździć konno


   Dwa miesiące. Przez calutkie dwa miesiące nie udało mi się znaleźć ani chwili, by zająć się blogiem. Teraz, kiedy minął już dziesiąty czerwca, a ja poprawiłam wszystkie oceny, nareszcie mam czas by znów się o niego zatroszczyć. Po tak długiej nieobecności mam głowę pełną pomysłów na nowe posty, którymi chcę podzielić się z Wami. Dziś, w związku ze zbliżającymi się wakacjami, a co za tym idzie, mnóstwem wolnego czasu, chcę zachęcić Was do spróbowania jazdy konnej, czyli sportu, który zajmuje w moim sercu szczególne miejsce. Przepraszam więc Was kochani za tak długą nieobecność i zapraszam na O moim zamiłowaniu, czyli 6 powodów, by jeździć konno!


Jeździectwo to moja największa pasja, o czym mogliście dowiedzieć się w poście Moja jeździecka historia. Nie wszyscy potrafią jednak zrozumieć moje zamiłowanie. W dzisiejszym poście chciałabym przekonać Was do tego szlachetnego sportu, wytłumaczyć co sprawia, że warto go uprawiać, a także opowiedzieć za co tak bardzo pokochałam jazdę konną.

♥ Jazda konna ma wspaniały wpływ na nasze zdrowie fizyczne jak i psychiczne. 
Jeździectwo nie tylko poprawia naszą kondycję, ale także zmniejsza ryzyko chorób serca, poprawia koordynację ruchów, napięcie mięśniowe, trawienie, pobudza pracę wątroby oraz wpływa pozytywnie na kręgosłup i postawę. Jest świetnym sposobem na odstresowanie - niesamowicie uspokaja, a koń jest najlepszym psychologiem, jakiego można sobie wymarzyć... Zawsze wysłucha i nigdy nie będzie oceniać. ☺

♥ Dzięki jeździe konnej zdobywamy wiele umiejętności potrzebnych w życiu codziennym.
Jazda konna uczy nas przede wszystkim pokory, podejmowania decyzji, cierpliwości, szacunku do przyrody oraz odpowiedzialności za nas samych, jak i za innych.

♥ Jazda konna pomaga uwierzyć w siebie. 
Jeździectwo wymaga pokonywania własnych lęków i słabości, jest ciągłym uczeniem się nowych rzeczy i osiąganiem coraz to większych sukcesów - krok po kroczku. Właśnie dzięki temu niezwykle pomaga nabyć wiary we własne możliwości i podnosi nasze poczucie własnej wartości.


♥ To świetny sposób na zawarcie nowych znajomości.
Nic tak nie łączy ludzi jak wspólne zainteresowania, a nie ma nic lepszego od nawiązywania nowych przyjaźni w stajni. Razem można przeżyć wiele niezapomnianych chwil.

♥ Więź z koniem jest prawdziwą magią. 
Aby zrozumieć piękno przyjaźni z koniem, należy jej doświadczyć. Myślę, że dla każdego miłośnika zwierząt już samo obcowanie z tymi wspaniałymi stworzeniami jest czymś niezwykłym.

♥ Jeździectwo uzależnia!
Na koński grzbiet wlazła i już nigdy z niego zlazła... Coś w tym jest. Wystarczy raz spróbować jazdy konnej, a będzie się chciało tylko więcej i więcej...



26 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam jeździć konno, ale nigdy jakoś się nie odważyłam :(
    pozdrawiam i zazdroszczę!! :)
    p.s. zapraszam do siebie, potrzebuje kliknięć z góry dziękuję! :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w wolnej chwili na pewno poklikam ;)

      Usuń
  2. Chciałabym mieć taką szanse :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze kiedyś się trafi... ;) Trzymam za to kciuki! :)

      Usuń
  3. Oglądają zdjęcia i czytają posta chciałabym być na twoim miejscu, lecz niestety mam słomiany zapał i wszystko interesuję mnie tylko na chwilę :) Powodzenia w dalszym rozwoju twojej pasji :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, chciałabym kiedyś spróbować jazdy konnej :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
      rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

      Usuń
  5. Nigdy nie jeździłam konno, ale chciałabym bardzo spróbować :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie miałam szansy jeździć konno, jednak myślę że dałoby się to polubić, konie to wspaniałe zwierzęta! :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zamiłowanie , piękne konie ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool:)
    Welcome to my blog: photoartistry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia. Uwielbiam konie to takie niesamowite zwierzęta :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcialabym kiedykolwiek nauczyc sie jezdzic! Uwazam ze to piekne jest, takie magiczne uczucie :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam okazję kilkakrotnie przejechać się na koniu i było to naprawdę wspaniałe doświadczenie! zazdroszczę pasji! <3

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń