sobota, 19 marca 2016

Liebster Blog Award


   Pisanie dzisiejszego posta sprawiło mi naprawdę wiele radości. Po raz pierwszy zostałam bowiem nominowana do Liebster Blog Award. Za nominację serdecznie dziękuję Julii z bloga rebelliousmode.blogspot.com. ☺


Czym jest Liebster Blog Award?
  Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (ja nominowałam 10) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1. Jaki sklep najchętniej odwiedzasz?
Najchętniej zaglądam do C&A. 

2. Ulubiona marka ubrań?
Moją ulubioną marką ubrań jest Clockhouse. 

3. Ulubiony przedmiot w szkole?
Moim ulubionym przedmiotem jest biologia, bardzo lubię także chemię i język angielski.

4. Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie wiosna. 

5. Czy wcześniej planowałaś założyć bloga?

Tak, założenie bloga od dawna było jednym z moich największych marzeń. 

6. Jak spędzasz wolny czas?
W wolnym czasie najczęściej czytam książki, słucham muzyki i spędzam czas z moimi pupilami.

7. Ulubiony owoc?
Ciężki wybór, tak naprawdę uwielbiam wszystkie owoce.

8. Czy zakładasz biżuterię, a jeśli tak, to co najczęściej?
Tak, zakładam. Najczęściej noszę długie wisiorki i bransoletki, rzadziej pierścionki i kolczyki.

9. Czy uprawiasz jakiś sport?
Tak, jeżdżę konno, a od niedawna także biegam. 

10. Czy chciałabyś nawiązać współpracę z jakąś firmą?
Nie, nie zależy mi na tym. 

11. Jakie blogi najbardziej Cię interesują? 
Bardzo lubię czytać blogi podróżnicze, recenzenckie i lifestylowe. 



Nominuję (kolejność przypadkowa):
specialelephant.blogspot.com
myblog69141.blogspot.com
apocalypse2189.blogspot.com
♥ sialabala.blogspot.com
♥ lasuaamante.blogspot.com
zuzannagasiorowska.blogspot.com
skate112.blogspot.com
♥ queens-of-fucking-everything.blogspot.com
kolorowy-dzien.blogspot.com
minauro.blogspot.com

Moje pytania do nominowanych:
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
2. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania postów?
3. Czym (oprócz blogowania) się interesujesz?
4. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
5. Masz słabość do...?
6. Czym jest dla Ciebie prawdziwe szczęście?
7. Najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś w życiu?
8. Wolisz czytać książki czy oglądać ich ekranizacje?
9. Ulubiony cytat?
10. Co motywuje Cię do działania?
11. Twoje największe marzenie?

Zapraszam do zabawy! 

28 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację! Nawet nie wiesz, jak mi się miło zrobiło <3 też uwielbiam wiosnę, mam nadzieję, że szybko u nas zawita :P
    P.S. genialna poduszka :D
    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę! :) Również mam nadzieję, że wiosna szybko u nas zawita, mam już dość zimy... Dzięki, uwielbiam tą poduszkę :D

      Usuń
  2. Mogę wchodzić na Twojego bloga nawet 1000 razy, a szablon nigdy mi się nie znudzi. Jest przepiękny! Jazda konna to najwspanialszy sport świata :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję! :) Zgadza się, jazda konna to najwspanialszy sport na świecie <3

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje ;)
    http://minauro.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi. Ja też jakiś czas temu zostałam do tego nominowana. Jeśli chcesz możesz zajrzeć na mojego bloga i zobaczyć odpowiedzi. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację. ;) Obserwuję. Pozdrawiam ;)
    http://sialabala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) Dziękuję za obserwację.

      Usuń
  7. Ciekawy post. Dziękuję za nominacje! ;)
    Kiedyś jeździłam konno, ale z braku czasu musiałam z tego zrezygnować.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę! :) Szkoda, że musiałaś zrezygnować z jeździectwa, mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś wrócić do tego pięknego sportu :)

      Usuń
  8. Ciekawy post i gratuję nominacji.
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację nominacji.Fajnie napisałaś post :) W wolnej chwili zapraszam na mego bloga : http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chętnie zajrzę na Twojego bloga ;)

      Usuń
  10. Gratulacje nominacji. Rósnież chciałabym być nominowana. Wiesz może gdzie można tak jakby zgłosić się albo spróbować by stać się nominowanym ? Ja również kocham wiosne i czekam na nią z niecierpliwością 😙
    Zapraszam do siebie
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nominację otrzymuje się od innego blogera, któremu spodobał się nasz blog. Jest to nagroda w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Nie można się więc nigdzie zgłosić, aby ją dostać. Należy dalej pisać bloga, nie poddawać się i spokojnie czekać na swoją kolej. Na pewno ktoś wkrótce Cię nominuje ;)

      Usuń
  11. Fajne odpowiedzi i ta poduszka ze zdjęcia mnie wiodła ..jest przeslodka :) Zapraszam na bloga ;) http://jevinn99.blogspot.com/ .Jeśli ci się spodoba zaobserwuje A ja się odwdziecze ty samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super post! Najlepsza poduszka ze zdjęciem :) Oczywiście gratuluję nominacji, zapraszam do mnie http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post no i gratulację nominacji :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń