poniedziałek, 28 grudnia 2015

Początki bywają trudne - poznajmy się!


   Witaj, miło Cię tu widzieć, drogi czytelniku. Bardzo się cieszę, że poświęcasz chwilę swojego cennego czasu na odwiedzenie mojego nowo narodzonego bloga.
   Jeszcze się nie znamy. Pozwól więc, że się przedstawię i spróbuję przekonać Cię, że warto zostać ze mną na dłużej.
 
  Mam na imię Weronika, urodziłam się dwunastego stycznia dwa tysiące pierwszego roku. Mieszkam w województwie Mazowieckim, nieopodal Warszawy. Interesuję się jazdą konną i fotografią, jednak swoją przygodę z aparatem rozpoczęłam niedawno. Uwielbiam czytać książki, a przede wszystkim sama pisać. Od czasu do czasu bardzo lubię spędzić trochę czasu przed telewizorem grając w gry video. Nie ukrywam, że jestem lekko zakręcona na punkcie fantastyki i science fiction. Kocham podróżować, odwiedzać nowe miejsca i poznawać nowych ludzi. Nie wyobrażam sobie mojego życia bez muzyki. Prawda jest taka, że praktycznie nigdy nie wypuszczam z rąk mojej ukochanej gitary.
  Moim hobby i sposobem na wyrażanie siebie jest pisanie bloga. Pozwala mi ono dzielić się z innymi moimi zainteresowaniami, poglądami, przeżyciami oraz (szalonymi nieraz) pomysłami. Blog to takie moje małe miejsce w internecie. Piszę o tym, co lubię i co sprawia mi przyjemność. Relacje z podróży, recenzje książek, poradniki, kartki z pamiętnika, sesje zdjęciowe i filmiki oraz wiele, wiele więcej - to właśnie znajdziecie na moim blogu.
   Mam nadzieję, że ktoś z Was zdecyduje się nacisnąć ten niebieski, prostokątny przycisk po prawej stronie i dołączyć do mojego bloga. Obiecuję, ze mną nie będziecie się nudzić! ☺


38 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości! Zostaję na dłużej... Bardzo ciekawie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałości :) Ja również zaczynam :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się zapowiada, życzę powodzenia ;*
    szczęśliwego nowego roku, dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może już troszeczkę za późno, ale Tobie także szczęśliwego Nowego Roku. :)

      Usuń
  4. Hah, przede wszystkim życzę wytrwałości! Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd bloga :)
    Zapowiada sie ciekawie :)
    I na pewno tak będzie :)
    Na pewno będę wpadać częściej :)
    Daje obs. i licze na rewanż :)
    Bo my początkujacy musimy trzymać się razem ! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://deviaree.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwację, ja również obserwuję. ;)

      Usuń
  6. Przede wszystkim życzę Ci pasji do tego pisania,oraz wytrwałości. Mam nadzieję,że mimo trudności w początkach się nie poddasz :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie zamierzam się poddawać! :)

      Usuń
  7. Twój blog zapowiada się ciekawie. Nie zmarnuj takiego talentu i pisz dalej! Chciałabym jeszcze przeczytać parę rzeczy spod twojej klawiatury :) Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D

    Wzajemna obserwacja? Wspierając się nawzajem możemy osiągnąć więcej :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia, zapowiada się ciekawie :)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, mogę się odwdzięczyć.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w blogowaniu :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga, serio :D
    Post ciekawy i ładnie napisany :P
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Obserwuje
    http://swiat-oczami-brunetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog :)
    trzymam kciuki i będę zaglądać
    pozdrawiam
    onepassion4fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Bardzo ciekawy blog.Ja też niedawno założyłam bloga.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) W takim razie Tobie również powodzenia. :))

      Usuń
  13. My również dopiero zaczynamy. :) Obserwujemy.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się twój blog :)

    Ja też dopiero zaczynam :) zapraszam do siebie :) http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że blog się podoba. :)

      Usuń
  15. Masz super bloga. Zapraszam do mnie: http://veronicaxaa.blogspot.com/?m=1

    Liczę na wasze obserwacje, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W wolnej chwili na pewno zajrzę ;)

      Usuń